lauantai 13. marraskuuta 2010

Kirja, joka kannattaa kyllä lukea


Jos et halua mennä elokuviin, etkä jaksa odottaa, että filmi tulee DVD:nä, niin lue tämä kirja. Tai monesti kirja on parempi kuin filmi. En tiedä, kun en ole tätä filmiä nähnyt. Mutta minä olen kyllä "Eat, pray, love"- kirjan lumoissa. Aihe "elämän tarkoituksen etsimisestä ja (muitten mielestä) normaalin elämän rutiinien rikkomisesta" on kiehtova ja omakohtainen. Taitaa jäädä astiat tiskaamatta, sotkut siivoamatta ja vaatteet pesemättä tänä viikonloppuna.

Tässä filmin traileri:

7 kommenttia:

  1. aloitin kirjan lukemisen melkein kaks kuukautta sitten ja se on vielækin kesken, en jotenkin pææssyt uppoutumaan siihen. pitææ koittaa varmaan uudestaan. :) ostelin muuten taas suomen reissulla pokkareita, on se vaan niin ihanaa lukea suomeksi.

    VastaaPoista
  2. Näin elokuvana,joka oli hieman pettymys,vaikka ihan katsottava olikin. Kirjan lukisin mielelläni nyt kun olen leffan nähnyt.

    VastaaPoista
  3. Minullakin on menossa kirjana tuo Eat, Pray and Love. Ja yleensä kirja on parempi kuin elokuva, joten en taida elokuvaa katsoakaan :-). Kirjan on kyllä tosi hyvä!

    VastaaPoista
  4. Oletko kirjojen saastelija? Siis kun olet lukenut sen? Tehdaanko joku vaihtokauppa;)

    VastaaPoista
  5. Emmi, minakin ostan jokaisella Suomenreissullani kirjoja.

    Yaelian, monesti kirjat ovat parempia kuin filmit.

    Pami, minakin tykkaan kirjasta.

    kalastajamuija, en välttamatta säästä kirjoja, joten tehdaan vaan vaihtokaupat. Siis tuo kirja on norjaksi. Luetko norjankielella? Ilmoitan, kunhan olen lukenut valmiiksi. En ole ihan kirjan lumoissa ollut kumminkaan nyt viikonloppuna, joten menee tuohon nyt jonkin verran aikaa (400 sivua). Olen nyt puolivalissa.

    VastaaPoista
  6. Kiva:) Mitä haluat vastalahjaksi:)
    Tuo olisi ensimmäinen kirja jonka luen norjaksi. Jostain pitää aloittaa ja tuo kuulostaa hyvältä. Mieheni lukee norjaksi joten jos en osaa niin ehkä hän lukee sen minulle:) Ilmoita kun olet saanut luettua:) Kiva!!

    VastaaPoista
  7. Kalastajamuija: ihan mita vaan ;). Jos sinulla on kirjoja joista haluat luopua, niin olen kaikkiruokainen niitten suhteen.

    VastaaPoista

Kiitos mukavista kommenteista. Yritän vastailla aina niihin, mutta monesti vasta jonkin ajan kuluttua.