sunnuntai 25. heinäkuuta 2010

Arpajaiset ihanille lukijoille!

Minulle maaginen kävijäluku 25000 lähestyy uhkaavasti. Haluaisin kiittää teitä jokaista lukijaa järjestämällä kesäiset arpajaiset blogissani :). Sillä erolla muihin blogiarpajaisiin, että tähän voi osallistua vain ja ainoastaan lukijalistan lukijat tai lukijaksi ilmottautuvat uudet lukijat laittamalla kommentin tähän päivitykseen. Tämä on se kiitokseni uskollisille lukijoilleni.

Palkinnoksi saa voittaja neulomani tai huovuttamani lovikas-lapaset (lapsi-, nais- tai mies-koossa). Neulon ja huovutan ne vasta arpajaisten jälkeen toiveen mukaan.


Jos etelässä asuville ei lovikkaille ole käyttöä, niin he saavat palkinnoksi jotain norjalaista herkkua.

Kun kävijälaskuri näyttää lukua 25 000, niin kilpailu päättyy ja arvonta suoritetaan.

Onnea kaikille osallistujille!

21 kommenttia:

  1. Hei, kiva tottakai haluan arvontaan mukaan:)))

    VastaaPoista
  2. Hieno luku lähestyy,ja tottakai olen mukana arvonnassa!

    VastaaPoista
  3. Hyvä, että kerkisin mukaan! 24473 mittarissa.

    Viime talvena täällä Etelä-Suomessakin tuollaisille oli tarvetta.

    VastaaPoista
  4. Blogisi on niin kiintoisa, että uskollisesti olen tänne aina poikennut, kun uutta olet postannut.

    Onnea isosta luvusta! Mukana pysytään jatkossakin. :)

    VastaaPoista
  5. Sen verran pitää poiketa blogeja lukemassa, että voi osallistua kilpailuun:)
    Hienoa, että muistat lukijoitasi tälläkin tavalla.

    VastaaPoista
  6. Tottakai mukana lukijana olen arvonnassasi.

    VastaaPoista
  7. Kiva lukea blogiasi. Mukana arvonnassa

    VastaaPoista
  8. Enpä näköjään ollut lukija, vaikka AINA luen sun kirjoitukset, joten nyt rupean "viralliseksi" lukijaksi :-) Ja mukana arvonnassa!

    VastaaPoista
  9. Eiku olinhan mä sittenkin, hyvä juttu :-)

    VastaaPoista
  10. Ilman noita hienoja palkintotumppujakin tahdon olla NÄKÖSÄLLÄ oleva lukijasi.
    Olen ollut ongiskelemassa sitäpaitsi seitiä Norjanmaalla, Suomen käsivarressa käydessäni, että jo siksikin on mielenkiintoista tekstejäsi tutkailla ;)

    VastaaPoista
  11. Mukana arvonnassa! Muttei täällä ole lovikkaille käyttöä... No, en ole muutenkaan koskaan blogiarpajaisissa voittanut. :-) Olin muuten tänään jälleen koko päivän Haifassa.

    VastaaPoista
  12. Hips heijaa ja mukaan arvontaan!

    VastaaPoista
  13. Olen mukana arpajaisissa. Aina on käyttöä, valassafarilla kun on kesälläkin sellainen villapipo lapaskeli.

    VastaaPoista
  14. Arvontaan mukaan kyllä! :) Blogilistan kautta olen seuraillut mutta ilmoittauduinpa nyt "viralliseksikin" lukijaksi. Lapasille olisi käyttöä juuri nytkin, brr...

    VastaaPoista
  15. Arvonnassa mukana minäkin. Täällä voi olla lovikkaillekin käyttöä ainakin parina päivänä vuodessa :)

    VastaaPoista
  16. Osallistuisin arvontaan, mutta en tiedä, olenko mukana jollain lukijalistalla. Selasin äkkiä tuota naamankuvalistaakin, mutta en löytänytkään äkkiseltään sieltä omaa nimeäni, kummallista :(
    Olen silti uskollisesti lukenut! :)

    VastaaPoista
  17. Oi tuollaisille olisi käyttöä :) Onnea huisista kävijämäärästä!

    VastaaPoista
  18. Ai ai vieläköhän ehdin mukaan arvontaa?

    VastaaPoista

Kiitos mukavista kommenteista. Yritän vastailla aina niihin, mutta monesti vasta jonkin ajan kuluttua.