sunnuntai 31. lokakuuta 2010

Minä-meemi

Tämän meemin nappasin Susannelta:

Silmien väri: Ruskea
Hiusten väri: Ruskea, kun muistan värjätä välillä ;)
Oikeakätinen vai vasenkätinen: Oikea
Horoskooppimerkki: Oinas
Jokin huono ominaisuus: kärsimättömyys
Jokin hyvä ominaisuus: kiltteys

SUOSIKKEJA

Väri: vihreä
Karkki: salmiakki
Juhlapyhä: Joulu
Ruoka: kaikki kalaruuat
Bändi: kuuntelen liian vähän musiikkia voidakseni mainita mitään
 Viikonpäivä: perjantai(ilta)

OLINPAIKASTA JA MUUSTA

Mitä ikkunastani näkyy: Pelto
Musiikki, jota soitan jatkuvasti: En soita mitään jatkuvasti
Mitä päälläni on juuri nyt: verkkarit ja t-paita


OLENKO KOSKAAN...

...suudellut ventovierasta ihmistä? Olen
...rikkonut lakia? Olen
...ollut televisiossa? Olen
...varastanut kaupasta? En
...toteuttanut unelman? Olen
...satuttanut jotakuta? Olen


JUURI NYT

Mieliala: ok
Aika: 12:20
Huulipuna: en ole vielä ehtinyt laittamaan, kun olen kotona
Suunnitelma: Olla vähemmän töissä ja enemmän kotona (tämän nappasin Susannelta, kun sopi niin hyvin minuunkin)

7 kommenttia:

  1. Kiva kun teit tämän meemin!:)
    Mukava oli tutustua sinuun paremmin!:)

    Mukavaa sunnuntaita!

    VastaaPoista
  2. KIvoja nämä paljastusmeemit!Missä yhteydessä olet ollut telkkarissa`?

    VastaaPoista
  3. Kiitos samoin Susanne!

    Yaelian, Israelissa olin avustajana eraassa filmissa :).

    VastaaPoista
  4. Näin vanhaksi piti elää, että sana meemi avautui koko laajuudessaan. Jos minun pitäis noihin vastata, niin huulipunakysymyksen tilalle haluaisin jonkun muun :)

    VastaaPoista
  5. Kiva meemi! taytyy itsekin laittaa taa joskus :-)

    VastaaPoista
  6. Nyt se selvisi mitä meemi tarkoittaa. Mitenhän lienee jäänyt sana aiemmin huomioimatta, vaikka muuten tykkään kovasti sanoista ja kielistä yleensä.
    Pitäisköhän katsoa mitä vastauksia tulisi itselle, tietysti huulipunakysymykset väliinjättäen.

    VastaaPoista
  7. Oli kiva huomata, että sinäkin olit tehnyt tämän! Minäkin juuri jokin aika sitten tein tämän samaisen kyselyn ja nyt mielenkiinnolla katselen mitä muut ovat vastanneet :)

    En ole vielä itseni lisäksi törmännyt yhteenkään, joka olisi vasenkätinen :)

    VastaaPoista

Kiitos mukavista kommenteista. Yritän vastailla aina niihin, mutta monesti vasta jonkin ajan kuluttua.